·
გავეცანით პროექტის ამოცანებსა და აქტივობებს.
·
გავხსენით შაბლონი და მოვნიშნეთ ნაწილი და googl-ის
დრაივში ახალ დოკუმენტში ჩავსვით, ერთმანეთს გავუზიაროთ და რჩევები მივცეთ კომენტარებით. დავარქვით
დოკუმენტს სახელი და გავუგზავნეთ ჯგუფის წევრს, გავაკეთეთ კომენტარები, პასუხის გაცემა დაკომნეტარებულზე.
· შევედით მოდულ 2-ის მესამე საფეხურზე შეფასების სხვადასხვა
მეთოდების მიმოხილვას გავეცანით.
· გავეცანით შეფასების ხუთ მიზანს: მოსწავლეთა წინარე ცოდნისა და საჭიროებების შეფასების სტრატეგიები, წახალისების, თვითრეგულირებადი სწავლისა და თანამშრომლობის უნარის შესაფასებელი სტრატეგიები, გაგების შემოწმება და მეტაშემეცნების წახალისება, გაგებისა და უნარების დემონსტრირების სტრატეგიები, სტრატეგიები გაგების შემოწმებისა და მეტაშემეცნების წახალისებისათვის
· გადმოწერილ ფაილში როგორ შვიტანოთ ცვლილებები.
·
მოსწავლეთა საჭიორებების დადგენა.
·
რომეო და ჯულიეტას დაარქივებული ფაილი გადმოვწერეთ და გავეცანით ელექტრონულ მასალებს.
·
პორტფოლიოს პრეზენტაცია გავაკეთეთ და გავიგზავნეთ მაილზე სხვადასხვა დოკუმენტები დასასრულებლად.
·
პრეზენტაციაში სხვა დოკუმენტის ჩასმა და მისი სლაიდშოუს
დროს გამოჩენა-გაშვება. insert-object; insert-action და სავა...
"დაუტევნელია" შენი მონდომება, ჩემო ნატალიაა :D
ReplyDelete